Pozor, nad hlavou lítá dron! Hokejová repre v zajetí kamer

Hokejoví reprezentanti pod dozorem kamer
Fanoušci hokejové reprezentace se můžou těšit na hodně netradiční záběry
Pohled na hokej z ptačí perspektivy... Trénink české reprezentace natáčel ze vzduchu dron...
3
Fotogalerie
zej
MS v hokeji 2015
Začít diskusi (0)

VIDEO | Vrrrrrr. Vrrrrrr. Typický zvuk, který doprovází pouštění letadel, zpestřil včerejší trénink hokejové reprezentace ve Velkých Popovicích. Hráčům se nad hlavami vznášel dron! Ovšem nic špionážního, to jen jeden z reklamních partnerů svazu točil spoty. Je vidět, že se blíží domácí šampionát, hokejisté musejí absolvovat i spoustu propagačních akcí.

Pohled na hokej z ptačí perspektivy... Trénink české reprezentace natáčel ze vzduchu dron...Pohled na hokej z ptačí perspektivy... Trénink české reprezentace natáčel ze vzduchu dron... • Karel Švec (ČSLH)Zářezy bruslí. Nepřeslechnutelné pokyny od trenérů. Rány do mantinelů i plexiskla. Ale přesto se během včerejšího tréninku hokejové reprezentace ozýval ještě jeden zvuk. Neobvyklý. Při letmém pohledu člověk nic nezjistil. Až když zvedl hlavu, mu to došlo – vždyť hráčům nad hlavami létal dron! Bezpilotní „letadélko s kamerami“ v rámci reklamní kampaně sledovalo pohyby hráčů.

A využil k tomu reálný trénink. „Překvapilo mě, jaký z toho byl hukot. A docela to dělalo velký vítr,“ přiznal útočník Martin Růžička, jenž byl jedním z hráčů, kteří se po ledě navíc proháněli se speciální GoPro kamerou připevněnou na helmě. Hokejoví fanoušci se tedy mohou těšit na mimořádně lákavé záběry.

Na kamery na helmách už jsou hokejisté zvyklí, ale dron, to byla novinka. „To jsem při hokeji viděl poprvé,“ pousmál se Růžička. „Překvapilo mě, jak to furt vrčelo,“ v odlehčeném tónu dodal i jeho jmenovec Vladimír, hlavní kouč národního týmu. Ten kvůli reklamním záběrům malinko poupravil harmonogram dopolední přípravy.

Video placeholder
Trénink hokejové reprezentace natáčel z ptačí perspektivy dron • Zdeněk Janda (Sport)

„To, co jsme potřebovali, jsme ale odtrénovali. Ta sportovní stránka je pořád na prvním místě,“ zdůrazňuje kouč. I včerejší trénink dokumentoval, že se národní mužstvo nepřipravuje na žádnou tuctovou akci. Ale na domácí mistrovství světa. Což s sebou přináší reklamní a propagační akcí, kterých se k vedení reprezentace sbíhají desítky.

„Ten zájem je obrovský,“ připouští Martin Loukota, manažer národního týmu. Je to on, kdo ve spolupráci s vedením svazu a společností BPA, hlavním marketingovým partnerem svazu, všechny reklamní požadavky koordinuje.

Začít diskuzi

Doporučujeme

Články z jiných titulů