iSport.cz doručil obsah lidem. Chceme plnou Paříž českých vlajek, zní z ČOV

Video placeholder
Konference Sport Alive: propojení sportu a byznysu komentovali ti nejpovolanější
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší partnerská aktivace
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší projekt města či kraje
Jiří Welsch se na konferenci Sport Alive podělil o své zkušenosti z NBA
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší sportovní obsah: Czechteam.tv (ČOV) ve spolupráci s iSport.cz
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší sportovní obsah: Czechteam.tv (ČOV) ve spolupráci s iSport.cz
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší sportovní obsah: Czechteam.tv (ČOV) ve spolupráci s iSport.cz
Sport Alive Awards by Tipsport, Nejlepší projekt s nízkým rozpočtem: Sociální fond (Florbal Židenice)
29
Fotogalerie
nit
Olympijské hry
Začít diskusi (0)

Platforma Českého olympijského výboru Czechteam.tv, jejímž partnerem je web iSport.cz, získala na konferenci Sport Alive ocenění za nejlepší sportovní obsah. Díky pilotnímu projektu MOV mohli během ZOH v Pekingu fanoušci sledovat sestřihy ze závodů přímo na webu iSport.cz. „Mediální dům CNC nám pomáhá doručit obsah lidem,“ pochvaloval si Tomáš Houska, manažer digitálních médií ČOV.

Co říkáte na ocenění?
„Jsme ve sportovní branži, takže každé ocenění je skvělé. Za mě je skvělé, že tahle konference vznikla, a že vznikly tyhle oborové ceny, protože je to pro všechny motivace. A zároveň je to motivace podívat se na jiné projekty. Za ocenění děkujeme, vážíme si toho. Viděli jsme i další projekty, věřím, že se budeme inspirovat do další práce.“

Jak hodnotíte rozjezd společného projektu Czechteam.tv s vydavatelstvím CNC?
„Jsme silná značka, Český olympijský výbor. A je tady dalších x silných značek. A jedna z nich je iSport.cz, mediální dům CNC, který nám pomáhá doručit obsah lidem. Nejsme závislí jenom na sociálních sítích a nekomunikujeme k cílové malé skupině nebo k nějaké bublině. Náš zásah se zvětšuje a děláme to společně. Zároveň vím, že novináři jsou rádi za tenhle backstage obsah. Potřebujeme silné novináře. A za mě je špatně, když značky, sportovní kluby, svazy stojí úplně mimo média, když se nehledají průniky a partnerství.“

Video placeholder
Ondřej Novotný o fungování Oktagonu. Kde čerpá inspiraci a jakým problémům čelí? • iSport TV

Na konferenci Sport Alive se hodně mluvilo o potřebě sportu sám sebe víc propagovat. Je tohle ideální platforma do budoucna?
„Tady zaznělo z řad komerčních značek, že hledají emoce v obsahu, s kterým se můžou spojit. Jakékoli tyhle platformy, ať už je to Czechteam.tv nebo další, jsou pro komerční značky, které přináší peníze do sportu, cenné. A když bude ve sportu víc peněz, bude moct být víc novinářů, víc marketérů a komunikátorů a celé sportovní industry půjde nahoru. A věřím, že půjde nahoru i sport v populaci jako takový. Že lidi budou sportovat a budou chodit fandit sportu.“

Jaká je další budoucnost Czech Team TV ve spolupráci s vydavatelstvím CNC?
„Chceme pokračovat dál. Teď jde o to poučit se z chyb a najít model, jak obsah šířit, který je nejlepší pro sportovního fanouška, abychom byli ještě efektivnější.“

Jaké novinky se chystají směrem k olympiádě 2024 v Paříži?
„Paříž bude úžasná olympiáda, protože je v našem časovém pásmu a je blízko. Bude tam velký Český dům na zatím ještě tajném místě. Bude tam ohromné množství českých fanoušků a zároveň fanoušci z celého světa, kterým se chceme jako Česká republika prezentovat. Czechteam.tv tam určitě bude mít stage a chceme dělat obsah přímo tam. Chceme ovládnout Paříž a zaplavit ji českými vlajkami.“

Začít diskuzi