7. dubna 2015 • 00:00

Když máš hlad, nejsi to ty: Češi nechtějí být hladoví fanoušci!

Prezentace klienta
TOP VIDEA
Furch po nástupu k Boleslavi: Brno jsem si oblíbil, ale život mění plány
Dvacet let od titulu Baníku. Získali jsme ho díky fanouškům, vzpomíná Laštůvka
VŠECHNA VIDEA ZDE

Výzkum* značky Snickers potvrzuje, že hlad je jednou z věcí, která ovlivňuje celkové naladění českých sportovních fanoušků, a s tím i jejich chuť fandit. Díky němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %) přesně v duchu hesla značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“.

 



Jedna třetina Čechů v této situaci sahá po čokoládových tyčinkách, například Snickers. Právě Snickers je totiž ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči.

80 % Čechů považuje roli fanoušků za klíčovou pro úspěch daného sportovního odvětví i konkrétního týmu. Mimo jiné i tím, že rozhodně nechtějí mít při fandění hlad, dokazují, že svoji roli berou opravdu vážně. Celých 70 % sportovní dění alespoň nějakým způsobem sleduje, 62 % se za fanoušky přímo považuje.

Foto Snickers

Do fandění navíc Češi vkládají emoce, což připouští přes 80 % dotazovaných příznivců sportu. Za hlavní benefit fandění, kromě možnosti vyjádřit podporu svému týmu, považují pocit sounáležitosti. Vnímají ho také jako způsob, jak se bavit a setkávat s přáteli. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň. 

Nebuďte hladoví fanoušci, navštivte od 30. 4. do 17. 5. 2015 Snickers chill-out zónu v rámci Czech chill out zone by McDonald's na střeše obchodního centra Galerie Harfa a nalaďte tu správnou fandící formu. Můžete získat čokoládové tyčinky Snickers, zahrát si stolní hokej nebo jen tak relaxovat na lehátku před tím, než vyrazíte podpořit svůj tým!

Více naleznete na www.snickers.cz

*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů



Články odjinud


Články odjinud