Výzkum* značky Snickers potvrzuje, že hlad je jednou z věcí, která ovlivňuje celkové naladění českých sportovních fanoušků, a s tím i jejich chuť fandit. Díky němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %) přesně v duchu hesla značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“.
Jedna třetina Čechů v této situaci sahá po čokoládových tyčinkách, například Snickers.Právě Snickers je totiž ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči.
80 % Čechů považuje roli fanoušků za klíčovou pro úspěch daného sportovního odvětví i konkrétního týmu. Mimo jiné i tím, že rozhodně nechtějí mít při fandění hlad, dokazují, že svoji roli berou opravdu vážně. Celých 70 % sportovní dění alespoň nějakým způsobem sleduje, 62 % se za fanoušky přímo považuje.
Do fandění navíc Češi vkládají emoce, což připouští přes 80 % dotazovaných příznivců sportu. Za hlavní benefit fandění, kromě možnosti vyjádřit podporu svému týmu, považují pocit sounáležitosti. Vnímají ho také jako způsob, jak se bavit a setkávat s přáteli. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň.
Nebuďte hladoví fanoušci, navštivte od 30. 4. do 17. 5. 2015 Snickers chill-out zónu v rámci Czech chill out zone by McDonald's na střeše obchodního centra Galerie Harfa a nalaďte tu správnou fandící formu. Můžete získat čokoládové tyčinky Snickers, zahrát si stolní hokej nebo jen tak relaxovat na lehátku před tím, než vyrazíte podpořit svůj tým! |
Více naleznete na www.snickers.cz
*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů