Velká cena Katalánska - Moto2Circuit de Barcelona-Catalunya
Vítěz: D. Holgado (ESP) Další informace:
- Stadion
- Circuit de Barcelona-Catalunya
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
Něco se nepovedlo. Zkuste ještě jednou nebo zaktualizujte stránku.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
Holgado dokonale zužitkoval start z pole position. Na první místo během závodu nikoho nepustil. Postupem času si naopak vypracoval výrazný náskok a v závěrečném kole už mohl i mávat divákům či mechanikům. Druhý skončil Jake Dixon, jenž v závěru udolal mladíčka Daniela Muñoze. Ten si dojel pro první pódium kariéry. Lídr šampionátu Manuel González dojel čtvrtý, naopak jeho nejbližší konkurent Arón Canet cíl neviděl.
1. řada:
2. řada:
3. řada:
4. řada:
5. řada:
6. řada:
7. řada:
8. řada:
9. řada:
10. řada:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Závod třídy Moto2 přinesl zábavnou podívanou. Dlouhou dobu to bylo o trojici González – Moreira – Dixon, jenže ze závětří začal tlačit Kolumbijec David Alonso, předjížděl jednoho soupeře za druhým a v posledním kole se dokonce dostal do čela závodu. To i přes chybu v šikaně dokázal udržet a připsal si svou první výhru v kategorii Moto2.
Druhé místo nakonec uhájil Diogo Moreira z Brazílie, poprvé v historii Moto2 nastala situace, že první dvě místa berou jezdci z Jižní Ameriky. Bronz z dnešního závodu bere Manuel González ze Španělska. Český závodník Filip Salač skončil na osmém místě. No a Zonta van den Goorbergh, který do závodu odstartoval z první řady, absolutně nedokázal držet tempo a skončil až na 13. místě.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
13.
Barcelonský okruh byl otevřen v roce 1991 a hned o čtyři roky později prošel modernizací. Tento moderní autodrom je dějištěm řady významných událostí a hostí i závody Formule 1 a světového šampionátu silničních motocyklů. Závodníci se zde musí vypořádat s šestnácti zatáčkami. Délka trati je 4727 metrů.
Po tragické nehodě Luise Saloma, ke které došlo během volných tréninků v roce 2016, sáhli pořadatelé ke změně konfigurace trati, která se dotkla především závěrečné pasáže okruhu. Jejím cílem je jezdce zpomalit. V roce 2021 byla rovněž z bezpečnostních důvodů pozměněna také zatáčka číslo 10.