Rok 2019 byl nejrušnějším rokem dvacetileté historie české herní společnosti Bohemia Interactive. Vydala mnoho her, ještě více DLC, takže není divu, že to byl rok jeden z nejúspěšnějších. Celkový obrat v minulém roce dosáhl 68 milionů dolarů, podle aktuálního kurzu přes 1,7 miliardy korun. Celosvětově se prodalo 4,5 milionu kopií her a DLC vytvořené "Bohemkou".
"Rok 2019 byl úspěšný díky dlouholetým ambiciózním rozvojovým cílům včetně několika her a DLC pro počítače a konzole. Díky odhodlání a nasazení našich kolegů jsme dokázali za jediný rok vydat víc herních titulů než kdykoli předtím. Tyto úspěchy se odrážejí ve vynikajících finančních výsledcích, které pomohou společnosti v dalších letech. V plánu máme rozvíjet nové herní zážitky," řekl Marek Španěl, CEO Bohemia Interactive.
Nejprodávanější hrou roku 2019 od "Bohemky" byla online survival hra DayZ. Její úspěch vychází z rozhodnutí rozšířit hru na konzole PS4 a Xbox One. Jen v minulém roce se prodalo 1,1 milionu kopií (celkově 5,8 milionu prodejů hry). DLC s novou mapou Livonia zakoupilo kolem 400 tisíc lidí.
Na popularitě neztratila ani vojenská hra Arma 3. Během roku 2019 se prodalo 2,6 milionu kusů společně s různými DLC (celkem Bohemia Interactive prodala již 5,5 miliionů kopií základní hry a 9,7 milionu DLC).
Pozornost mnoha hráčů upoutal také netradiční Vigor, který vyzkoušely již 4 miliony hráčů po celém světě. Komunita zároveň neustále pomáhá vylepšovat obsah hry. Dalším titulem, který již opustil Early Access, je Ylands, kreativní platforma pro PC a mobily. Brzy se dočká několika hlavních aktualizací a zajímavých doplňků.
Společnost Bohemia Interactive, která koncem minulého roku oslavila dvacáté výročí od založení, se chystá v roce 2020 představit také novou technologii Enfusion. Ta bude jádrem všech jejích budoucích her.