Heineken odměnil největšího srdcaře. Hymna Ligy mistrů naživo a pivo od Roberta Carlose
Finále Ligy mistrů přineslo triumf Paris St. Germain. Kromě toho jeden český fanoušek si při něm splnil svůj vlastní fotbalový sen. Tomáš Roman z malého klubu TJ Jiskra Kuks se stal vítězem ankety, ve které Heineken ® hledal největšího fotbalového srdcaře.Odměnou mu byla cesta na vrcholný zápas evropské klubové sezony mezi PSG a Interem Milán.
Příběh, který začal na hřišti bez tribuny, se dostal až na největší evropskou scénu. Tomáš není žádná celebrita – je to chlap, který s fotbalem žije od malička. Nejen jako hráč, ale i jako sekretář a organizátor, duše čtyřgeneračního klubu z Kuksu, malé obce v Královehradeckém kraji. Právě na takové lidi se zaměřila kampaň Heinekenu ® – najít ty, kdo udržují fotbal naživu tam, kde ho kamera většinou nenajde.
V hledání těchto srdcařů spojili síly bývalý ligový fotbalista Zdeněk Folprecht a rapper Paulie Garand. Pozorně posuzovali příběhy lidí, kteří dávají fotbalu víc, než sami dostávají zpátky. Do finále se kromě Tomáše dostal i Roman Kuklík z Lahoště – další neúnavný dříč, který se snaží svůj klub znovu postavit na nohy. Rozhodující slovo ale měla veřejnost – a ta rozhodla jasně.
Zážitek, který se mi vryl pod kůži
„Stát na tribuně Allianz Areny a slyšet hymnu Ligy mistrů naživo, to je zážitek, který se mi vryl pod kůži. Najednou jsem cítil, že všechna ta práce, energie a čas, které do fotbalu dávám, mají smysl,“ popsal Tomáš Roman své dojmy z velkého dne. Ač sám nikdy neoblékl ligový dres, jeho láska ke hře formuje další generace – odspodu, tam, kde se fotbal rodí.
Celý víkend měl pro něj punc výjimečnosti. VIP program, setkání s legendami jako Andrés Iniesta nebo Bastian Schweinsteiger, pivo od Roberta Carlose, zápas PSG s Interem (5:0).
A také sdílený zážitek s Folprechtem, který Tomáše nejen nominoval, ale celou cestu s ním také absolvoval. „Byla to jízda. Pro mě jako bývalého hráče i pro Tomáše jako srdcaře, co miluje fotbal jinak, ale úplně stejně silně,“ shrnul Folprecht.
A i když na velké finále mohl jen jeden, nezapomnělo se ani na tři další finalisty. Každý z nich díky Heinekenu ® dostane vstupenku na zápas základní části Ligy mistrů v příští sezoně.