Po Luftjardovi přichází Elektrojarda! Urazila jedna česká sportovní hvězda druhou? Nebo je to bouře ve sklenici vody? Buď jak buď, výpad Tomáše Satoranského proti Jaromíru Jágrovi za reklamu na elektrokola zaujal.
A také vyvolal řadu otázek. Myslel basketbalista svá rázná slova (U mě skončil, Tohle nemá zapotřebí) pronesená během ranního interview na rádiu Express FM v nadsázce, aby pobavil?
Nebo ho skutečně bytostně uráží, že profesionální sportovec propaguje stroj pro důchodce, obézní (či nemocné) lidi a lenochy? Nebo mu to jen přijde divné a chtěl poukázat na spot, během něhož nevěříte Jágrovi ani nos mezi očima?
Sport se pokusil Satoranského kontaktovat, aby svůj postoj vysvětlil.
Hráčův agent Phillip Parun ale hovořil o okurkové sezoně v médiích a prohlásil, že kauza pro něj není žádným tématem.
„Za nás bez komentáře," řekl. Na telefony nereagoval ani Jágr. Možná byl zrovna na vyjížďce Pojďme však k pointě příběhu.
Je špatné, když sportovec propaguje výrobek, který k němu nesedí? A nesedí skutečně elektrokola k Jágrovi? Ti, kdo ho znají, připomínají, že on sám sebe nikdy jako velkého dříče neprezentoval. Naopak ponocuje, rád si přispí, považuje se za lenocha a ne příliš šikovného borce na řadu sportů. A jelikož mu už významně táhne na padesátku (48 let), reprezentuje v těchto aspektech v podstatě cílovou skupinu výrobců elektrokol.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!
Koupit