Syndru čeká rework. Jak hodlá Riot změnit tohoto klasického champa?

Jonáš Mácha
League of Legends
Začít diskusi (0)

Na PBE (The Public Beta Environment) se pár dní zpátky objevily velmi zajímavé změny. Kromě klasických balančních změn a nových skinů, se totiž hráči dočkali celkem zásadního reworku Syndry, jednoho z klasických midlanerů.

Syndra se posledních několik sezon na midu vcelku trápila. Nejde v zásadě o to, ž by nebyla dobrým šampionem, nebo že by její kit nebyl zábavný. Trend hry se okolo tradičního champse rozjel jiným směrem.

Power creep, mobility creep – tyto a mnoho dalších výrazů popisují narůstající sílu nových a předělávaných šampionů, kteří v současnosti běhají po Riftu. Pro Syndru je tak na čase, aby dostala změny, které jí vrátí bojeschopnost. Má se změnit v podstatě každá část jejího kitu.

Vývojáři zachovali identitu

Identita šampiona by ale měla zůstat stejná, což byl cíl vývojářů z Riot Games. Kromě toho se Syndra posune ke scalujícímu playstylu, který je podobný například u Viktora. 

Vedle toho bude mít možnost “šikanovat” své nepřátele na lince- Její efektivnost a playstyle posunuli do trochu jiné části hry. Uvidíme jak tyto změny Syndře pomůžou a zda jí vrátí do mety.

Transcendent (pasivní schopnost)

Syndra může sesbírat až 120 “Splinters of Wrath” skrze poškozování nepřátelských šampionů a získáváním úrovní. “Splinters of Wrath” budou vylepšovat Syndru a její schopnosti. Syndra obnovuje 20-215 (dle úrovně 1-18) many, kdykoli sebere Splinter z nepřítele. Splinters může získat skrze: poškození nepřátelského šampiona 2 schopnostmi během 4 vteřin přidá (1/2/3 na úrovni 1,11 a 18) Splinters (8 vteřin cooldown na target) level up přidá 5 Splinters zabití Cannon miniona přidá 1 Splinter

Jakmile Syndra získá 120 Splinters, získá 15% celkových AP

Základní životy: 593 >>> 563

Dark Sphere (Q)

Cooldown: 4s >>> 7s Mana Cost: 40/50/60/70/80 >>> 40/45/50/55/60 Doba trvání jedné sphere: 6s >>> 6.5s při získání 40 Splinters of Wrath: Dark Sphere nyní udrží 2 nabití (1s cooldown mezi sesláním)

Force of Will (W)

rozsah, ve kterém je možné sebrat objekt: 400 >>> 450 objekty, jež nejsou spheres, nemůžou krátkou chvilku zemřít, když je Syndra zvedne při získání 60 Splinters of Wrath: Force of Will nyní dává dodatečných 15% (+1.5% za 100 AP) true damage

Scatter the Weak (E)

Magické poškození: 85-265 (+60% AP) >>> 75-235 (+55% AP) Úhel kouzla: 34 stupňů >>> 56 stupňů Cooldown: 18-14s >>> 15s Doba trvání stunu: 1.5s >>> 1.25s Snížená šance na chybu při sesílání komba E>Q na blízkou vzdálenost při získání 80 Splinters of Wrath: úhel Scatter the Weak se zvýší (56 stupňů >>> 84 stupňů) a také zpomalí nepřátele o 70% na 1.25s (aplikuje se až po úvodním CC)

Unleashed Power (R)

Každý level ultimátní schopnosti přidá Dark Sphere (Q) dodatečných 10/20/30 Ability Haste  Poškození za sphere: 90/140/190 (+20% AP) >>> 90/130/170 (+17% AP) při získání 100 Splinters of Wrath: Unleashed Power nyní popravuje šampiony pod 15% maximálních životů

Změny součástí PBE cyklu mají tendenci se měnit, tato verze nemusí být finální.

Začít diskuzi