Atletka Lolo v bobu. Vybrali ji kvůli slávě a Twitteru, štve kolegyně

Lolo Jonesová byla nařknuta, že byla nominována díky tweetování
Překážkářka Lolo Jonesová patří mezi nejkrásnější atletky
Překážkářka Lolo Jonesová v doběhu svého závodu na OH v Londýně
Lolo Jones nevládne jen na atletickém okruhu, ale i v půvabu...
Americké překážkářce Lolo Jonesové to sluší i v zimní čepici
Kokosy na sněhu. Americká překážkářka Lolo Jonesová ve svém bobu během Světového poháru v Lake Placid
Půvabná atletka Lolo Jones oslnila svým žlutým kostýmkem
14
Fotogalerie
ZOH Soči 2014
Začít diskusi (0)

Kdykoli se Američanka Lolo Jonesová přiblíží na dosah olympijské medaili, je z toho drama. Nad atletickými překážkami jednou upadla těsně před cílem, podruhé skončila o desetinu čtvrtá. Další šanci dostane na zimních Hrách v Soči, kam se probojovala jako brzdařka dvojbobu. Podle méně úspěšných týmových kolegyň jí ale k nominaci pomohla sláva a aktivita na Twitteru.

Jenom legendární snowboardista Shaun White a hokejový bombarďák z Chicaga Patrick Kane zajímají z obří americké výpravy svět víc než Lolo Jonesová. Aspoň podle followerů na Twitteru.

„Měla jsem pracovat spíš na tom, abych měla víc followerů na Twitteru, než na tom, aby mi rostly svaly,“ utrousila hořkou poznámku neúspěšná brzdařka Emily Azevedová. Jonesová na její kritiku reagovala už v Soči. Smála se, když říkala: „Upřímně si přeju, aby o nominaci rozhodovali followeři na Twitteru, protože pak bych měla místo jisté.“

Lolo Jonesová totiž umění, jak vytěžit virtuální realitu sociálních sítí, dotáhla do maxima. Prostředí zavšivené spoustou plytkých a nudných zpráv oživila originálními a často kontroverzními komentáři, v kterých si občas pomáhala ostřejším slůvkem. Publikum se baví do té míry, že má Jonesová na Twitteru 378 000 fanoušků.

Před dvěma lety na Twitteru oznámila, že je panna. Vloni si na ní přes Twitter vymámil rande univerzitní student, když jeho žádost retweetovalo 150 000 lidí.

Vloni vzbudila pozdvižení, když na síti ukázala šek na 741,84 dolarů, což byla kompletní odměna od americké bobové federace za její první sezonu. Zatímco pilotka Elana Meyersová ji za to pochválila, olympijský vítěz z Vancouveru Steve Holcomb se zlobil: „Vydělala si o 741 dolarů víc než většina lidí v tomhle sportu. Tak na co si stěžuje?“

Jonesová patří mezi marketingově nejúspěšnější světové atletky. Má smlouvy se značkami jako Red Bull, McDonalds a Asics. Ani nad překážkami přitom ale tituly nesbírá. Už sice dvakrát vyhrála halové mistrovství světa, medaile z venku jí ale uniká a před rokem se ani neprobojovala na mistrovství světa.

„Učí vás, že když děláte něco pro média, máte být okouzlující a odpovídat na otázky upřímně. Nevím, kdy přišel ten moment, že mě nesnášejí. Říkají: Má moc followerů na Twitteru, tak ji nenávidíme,“ stěžuje si Jonesová. „Jenže když jsem jich měla tisíc, chtěli po mně, abych byla upřímná a ukázala, kdo jsem.“

Začít diskuzi