Hamé jako od Soukalové. Takhle biatlonisti dělají reklamu

Odložili zbraně, přesunuli se k televizi a sledovali biatlon. A do toho si dali něco dobrého k jídlu. Čeští biatlonisté si zahráli na hlavní protagonisty reklamy na Hamé, který je od letošní sezony jedním z partnerů domácího biatlonového svazu. A tak před a během OH v Soči uvidíte Gabrielu Soukalovou s džemem, Ondřeje Moravce se šunkou a Michala Šlesingra s paštikou.
Gabriela Soukalová dobře vjíždí do ostré zatáčky, Ondřej Moravec odstřílel v rytmu a Michal Šlesingr má dobře namazáno. Ne, to není popis jejich akce na trati, ale reklamy na Hamé, kterou čeští biatlonisté natočili před olympijskými hrami v Soči.
„Je to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo,“ říká Gabriela Soukalová, kterou režisér za její výkon pochválil. „Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem, nebo když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty,“ prozrazuje Gabriela Soukalová.
VIDEO: Spot Gabriely Soukalové
Také pro zkušeného Michala Šlesingra to byla první podobná zkušenost s natáčením velké televizní reklamy: „Trochu mě překvapilo, jak náročné takové natáčení je a co všechno musí režisér a jeho tým řešit. Důležité jsou i sebemenší detaily,“ doplňuje Šlesingr.
V kampani se má využívat nejen televize, ale i rádia, tisku, internetu a biatlonisti jsou už nyní vidět i na billboardech podél silnic.
VIDEO: Spot Michala Šlesingra
„Věříme, že spoty zaujmou. Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ´taktika mazání´ nebo ´vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky,“ vysvětluje marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.
V souvislosti s biatlonem je to navíc podle prezidenta Českého biatlonového svazu Václava Fiřtíka, první velká reklamní kampaň v historii. „Jsem rád, že se český biatlon opět vrací k tomu,
že má českého partnera,“ dodal na závěr Fiřtík.
VIDEO: Spot Ondřeje Moravce