Hamé jako od Soukalové. Takhle biatlonisti dělají reklamu

Gabriela Soukalová si před ZOH v Soči vyzkoušela pozici reklamní hvězdy.
Gabriela Soukalová si před ZOH v Soči vyzkoušela pozici reklamní hvězdy.Zdroj: Jaroslav Legner (Sport)
ivp
Biatlon
Začít diskusi (0)

Odložili zbraně, přesunuli se k televizi a sledovali biatlon. A do toho si dali něco dobrého k jídlu. Čeští biatlonisté si zahráli na hlavní protagonisty reklamy na Hamé, který je od letošní sezony jedním z partnerů domácího biatlonového svazu. A tak před a během OH v Soči uvidíte Gabrielu Soukalovou s džemem, Ondřeje Moravce se šunkou a Michala Šlesingra s paštikou. 

Gabriela Soukalová dobře vjíždí do ostré zatáčky, Ondřej Moravec odstřílel v rytmu a Michal Šlesingr má dobře namazáno. Ne, to není popis jejich akce na trati, ale reklamy na Hamé, kterou čeští biatlonisté natočili před olympijskými hrami v Soči.

„Je to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo,“ říká Gabriela Soukalová, kterou režisér za její výkon pochválil. „Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem, nebo když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty,“ prozrazuje Gabriela Soukalová.

VIDEO: Spot Gabriely Soukalové

Také pro zkušeného Michala Šlesingra to byla první podobná zkušenost s natáčením velké televizní reklamy: „Trochu mě překvapilo, jak náročné takové natáčení je a co všechno musí režisér a jeho tým řešit. Důležité jsou i sebemenší detaily,“ doplňuje Šlesingr.

V kampani se má využívat nejen televize, ale i rádia, tisku, internetu a biatlonisti jsou už nyní vidět i na billboardech podél silnic.

VIDEO: Spot Michala Šlesingra

„Věříme, že spoty zaujmou. Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ´taktika mazání´ nebo ´vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky,“ vysvětluje marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.

V souvislosti s biatlonem je to navíc podle prezidenta Českého biatlonového svazu Václava Fiřtíka, první velká reklamní kampaň v historii. „Jsem rád, že se český biatlon opět vrací k tomu,

že má českého partnera,“ dodal na závěr Fiřtík.

VIDEO: Spot Ondřeje Moravce

Začít diskuzi

Doporučujeme

Články z jiných titulů