Nová sezona FORTUNA:LIGY znamená i nové dresy prvoligových týmů. Sparta je představila i se změněnou vizuální identitou klubu. Slavia je ukázala až pár dní před novým ročníkem na tiskové konferenci, kde oznámila i jméno nového generálního partnera - společnost eToro. Nové dresy představila i Viktoria Plzeň. Další kluby představily nového hlavního sponzora. Podívejte se na nové dresy v GALERII, kterou budeme aktualizovat.
Těsně před začátkem sezony se v nové kolekci fotilo budějovické Dynamo. Jihočeši zůstali věrvní černo-bílé kombinaci, zvolili ale netradiční vzor, kterému nápadně ale vkusně dominuje logo sponzorujícího pivovaru.
Český mistr z posledních tří sezon nové dresy ukázal v úterý, společně se jménem nového generálního partnera. „Podepsali jsme víceletou smlouvu se společností eToro. Zároveň děkuji akcionáři Citic Group, že ustoupili s logem z hrudi na rukáv, kde podle nových pravidel UEFA může být sponzor i pro evropské poháry,“ poznamenal místopředseda slávistického představenstva Tomáš Syrovátka.
Aktuálně se se svými soupravami pro příští sezonu pochlubili také Bohemians. David Bartek pózuje znovu po dvou letech v dresu se svislými zelenobílými pruhy, dosud byly příčné. Zajímavá je černá venkovní sada se zelenými doplňky.
Dresy představili i Západočeši z Viktorie Plzeň, kteří v příští sezoně slaví 110. výročí založení klubu. Domácí dres vychází z tradičních barev, přičemž dominantní je modrá.
Zajímavý je ale příběh druhé sady, kde si dal výrobce záležet na ekologii. Tmavě modrá varianta se dvěma svislými pruhy je stoprocentně vyrobena z recyklovaného materiálu, konkrétně ze 13 půllitrových lahví.