Sparta má nového partnera - Tipsport. Čí logo už nosila na dresu?

Novým generálním partnerem fotbalové Sparty se stala sázková kancelář Tipsport, se kterou se vedení klubu domluvilo na spolupráci na dobu neurčitou. V neděli tak fotbalisté Sparty zahájí jarní část první ligy proti Bohemians v nových dresech už s logem Tipsportu.
„Jsme velmi rádi, že jsme se s Tipsportem na generálním partnerství domluvili. Jedná se o silnou a respektovanou firmu, která neustále roste. A co je nejdůležitější: je ze sportovní oblasti a dlouhodobě funguje v českém fotbalovém prostředí,“ říká k uzavření kontraktu generální ředitel AC Sparta Praha František Čupr. „Předpokládáme, že partnerství bude mít přínos i pro naše fanoušky. A to díky službám, které zástupci Tipsportu připravují,“ doplňuje.
Galerie dresů Sparty s generálními partnery od roku 1990
„Sparta má přes neúspěchy posledních sezon ohromný potenciál. Je to největší český klub se skvělou mládežnickou akademií, talenty zásobuje celý český fotbal. I proto jsme se rozhodli s ním navázat spolupráci z pozice jedničky na českém sázkovém trhu,“ říká marketingový ředitel Tipsportu Jan Čumpelík.
V rámci generálního partnerství získala česká sázková jednička prostor na rudých dresech při utkáních v české lize. V domácím poháru a v evropských soutěžích bude na hrudích logo T-Mobile, jak klub oznámil už dříve.
Tipsport už pro sparťanské fanoušky připravil první bonus při registraci (více informací zde »


