Sparta myslí na fanoušky. Chce pro ně zážitky na evropské úrovni

Fotbalová Sparta chce své fanoušky ještě víc než dosud bavit a vtáhnout do hry. I proto rozšiřuje své aktivity i agentury, s nimiž bude spolupracovat. Kreativní agenturu 2Score, která klubu pomáhala se strategií a tvorbou audiovizuálního obsahu, doplní tým z Livebros. Tedy zkušení specialisté na show a fanouškovské zážitky nejvyšší úrovně.
Poslední sezona byla pro Spartu úspěšná nejen na hřišti, ale i v oblasti marketingu a obchodu. Klub vyprodal všechna soutěžní utkání a všechny vyrobené originální rudé dresy měly majitele už sedm měsíců před koncem sezony. Tržby z merchandisingu tak vzrostly o více než polovinu.
Navíc hit „Letná“ ve spolupráci s hudebníky Manenem a Rohonym nasbíral téměř šest milionů přehrání na Spotify.
Sparta ale nechce usnout na vavřínech. Letenští chtějí své fanoušky ještě víc vtáhnout do hry a udávat trend na poli sportovního marketingu v Česku. I proto se spojují i s agenturou Livebros, i proto se novým členem kreativního týmu stává také ideamaker a moderátor Zdeněk Novotný.
„Sparťané se díky těmto spolupracím mohou těšit na eventy podobné nedávnému představení nového domácího dresu, kde fanoušci vytvořili největší ‚S‘ na světě,“ uvedl marketingový ředitel Sparty Kamil Veselý.
Narážel tak na akci, kdy s pomocí zhruba dvou tisíc fanoušků představil klub přímo na Letné svůj nový dres od firmy adidas.
„Sparta už není jen o fotbale jednou za 14 dní. Spolupráce s Livebros umožní dodat fanouškům nový rozměr spojení s klubem a nové zážitky. V tomto směru jsme v Česku průkopníky,“ řekl Svatopluk Smysl, šéf agentury 2Score.
Sparta vstupuje do nové sezony s jasnou vizí a silným marketingovým týmem. „Domácí zápas je vlajkovou lodí komunikace klubu s fanoušky. Sparta musí nabídnout to nejlepší nejen na hřišti, ale i ve veškerém dění na Letné,“ doplňuje Zdeněk Novotný, který propojuje ATL, digitální komunikaci, partnerské aktivace i eventy.
Inspiraci přitom Sparta nehledá zdaleka jen v Česku. Její ambice míří o hodně výš.
„Chceme využít naše know-how a technologický background, abychom Spartu posunuli do role lídra v oblasti fotbalové fan experience na evropské úrovni,“ uzavírá Martin Zahálka, režisér a zakladatel Livebros.
# | Tým | Z | Skóre | B |
---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 30 | 61:11 | 78 |
2 | ![]() | 30 | 59:28 | 65 |
3 | ![]() | 30 | 52:26 | 64 |
4 | ![]() | 30 | 56:33 | 62 |
5 | ![]() | 30 | 47:25 | 51 |
6 | ![]() | 30 | 46:41 | 43 |
7 | ![]() | 30 | 45:31 | 42 |
8 | ![]() | 30 | 40:52 | 41 |
9 | ![]() | 30 | 33:31 | 40 |
10 | ![]() | 30 | 32:42 | 34 |
11 | ![]() | 30 | 40:40 | 34 |
12 | ![]() | 30 | 32:42 | 34 |
13 | ![]() | 30 | 25:51 | 30 |
14 | ![]() | 30 | 23:47 | 24 |
15 | ![]() | 30 | 22:49 | 19 |
16 | ![]() | 30 | 14:78 | 5 |
- Skupina o titul
- Play-off o umístění
- Skupina o záchranu