Sparta myslí na fanoušky. Chce pro ně zážitky na evropské úrovni

Video placeholder
SESTŘIH: Sparta – Pardubice 2:1. Domácí se na výhru nadřeli, rozhodl Olatunji
Sparťanští fanoušci před sezonou vytvořili největší ‚S‘ na světě
Zdeněk Novotný (ideamaker a moderátor)
Fotbalová Sparta chce své fanoušky ještě víc než dosud bavit a vtáhnout do hry
Sparťanští fanoušci před sezonou vytvořili největší ‚S‘ na světě
Martin Zahálka (Livebros)
Fotbalová Sparta chce své fanoušky ještě víc než dosud bavit a vtáhnout do hry
Sparťanští fanoušci před sezonou vytvořili největší ‚S‘ na světě
30
Fotogalerie
iSport.cz
Ročník 2024/25
Vstoupit do diskuse (3)

Fotbalová Sparta chce své fanoušky ještě víc než dosud bavit a vtáhnout do hry. I proto rozšiřuje své aktivity i agentury, s nimiž bude spolupracovat. Kreativní agenturu 2Score, která klubu pomáhala se strategií a tvorbou audiovizuálního obsahu, doplní tým z Livebros. Tedy zkušení specialisté na show a fanouškovské zážitky nejvyšší úrovně.

Poslední sezona byla pro Spartu úspěšná nejen na hřišti, ale i v oblasti marketingu a obchodu. Klub vyprodal všechna soutěžní utkání a všechny vyrobené originální rudé dresy měly majitele už sedm měsíců před koncem sezony. Tržby z merchandisingu tak vzrostly o více než polovinu.

Navíc hit „Letná“ ve spolupráci s hudebníky Manenem a Rohonym nasbíral téměř šest milionů přehrání na Spotify.

Sparta ale nechce usnout na vavřínech. Letenští chtějí své fanoušky ještě víc vtáhnout do hry a udávat trend na poli sportovního marketingu v Česku. I proto se spojují i s agenturou Livebros, i proto se novým členem kreativního týmu stává také ideamaker a moderátor Zdeněk Novotný.

„Sparťané se díky těmto spolupracím mohou těšit na eventy podobné nedávnému představení nového domácího dresu, kde fanoušci vytvořili největší ‚S‘ na světě,“ uvedl marketingový ředitel Sparty Kamil Veselý.

Narážel tak na akci, kdy s pomocí zhruba dvou tisíc fanoušků představil klub přímo na Letné svůj nový dres od firmy adidas.

„Sparta už není jen o fotbale jednou za 14 dní. Spolupráce s Livebros umožní dodat fanouškům nový rozměr spojení s klubem a nové zážitky. V tomto směru jsme v Česku průkopníky,“ řekl Svatopluk Smysl, šéf agentury 2Score.

Sparta vstupuje do nové sezony s jasnou vizí a silným marketingovým týmem. „Domácí zápas je vlajkovou lodí komunikace klubu s fanoušky. Sparta musí nabídnout to nejlepší nejen na hřišti, ale i ve veškerém dění na Letné,“ doplňuje Zdeněk Novotný, který propojuje ATL, digitální komunikaci, partnerské aktivace i eventy.

Inspiraci přitom Sparta nehledá zdaleka jen v Česku. Její ambice míří o hodně výš.

„Chceme využít naše know-how a technologický background, abychom Spartu posunuli do role lídra v oblasti fotbalové fan experience na evropské úrovni,“ uzavírá Martin Zahálka, režisér a zakladatel Livebros.

#TýmZVRPSkóreB
1Slavia30253261:1178
2Plzeň30205559:2865
3Ostrava30204652:2664
4Sparta30195656:3362
5Jablonec30156947:2551
6Olomouc301271146:4143
7Liberec301191045:3142
8Karviná301181140:5241
9Hr. Králové301171233:3140
10Bohemians308101232:4234
11Ml. Boleslav30971440:4034
12Teplice30971432:4234
13Slovácko30791425:5130
14Dukla30591623:4724
15Pardubice30471922:4919
16Č. Budějovice30052514:785
  • Skupina o titul
  • Play-off o umístění
  • Skupina o záchranu

Vstoupit do diskuze (3)

Nejvyšší česká fotbalová soutěž mění v sezoně 2024/2025 oficiální název na Chance Ligu. Titul obhajuje Sparta Praha.

iSport FantasySestřihy zápasůVIDEO momenty

Stránky klubů: Viktoria Plzeň * Slavia Praha * Sparta Praha * Bohemians 1905

Fotbal dnes * Liga mistrů * Evropská liga * Konferenční liga

Doporučujeme

Články z jiných titulů