Sudí Ratajová opět pod palbou, Baníku v závěru neuznala kvůli ofsajdu gól

Asistentka Lucie Ratajová udělal v Brně velkou chybu
Lucie Ratajová je jednou ze dvou ženských sudích v mužských profesionálních soutěžích
Lukáš Vácha se na Twitteru pustil do asistentky Lucie Ratajové
Lukáš Vácha na Twitteru okomentoval výkon asistentky sudího Lucie Ratajové
Do Spojených arabských emirátů odletěly i rozhodčí Jana Adámková a Lucie Ratajová
Sudí Lucie Ratajová je v posledních dnech nejvíce diskutovaným arbitrem v české nejvyšší fotbalové soutěži
7
Fotogalerie
riš
Chance Národní Liga
Začít diskusi (0)

Hned v prvním duelu po vypršení trestu za chyby v duelu Brno - Sparta (3:3) se asistentka rozhodčího Lucie Ratajová dostala do zapeklité situace v druholigovém zápase Sokolov - Ostrava (0:0). Baníku neuznala v samotném závěru gól, což ostravské fotbalisty přímo na hřišti nazlobilo. To proto, že zapojení do hry Tomáše Mičoly, podle dostupných záběrů jediného hráče, který mohl stát v ofsajdovém postavení, je sporné.

V závěru bezgólového klání kopal Baník roh, míč domácí obrana odvrátila, ale ten se do šestnáctky znovu snášel. Podle ne zcela průkazného videa je jasné, že Tomáš Mičola stál v ofsajdovém postavení - otázkou však je, zda se zapojil do hry. Postavení Marka Hlinky, který pak přiťukl míč Tomáši Zápotočnému, jenž napálil míč do sítě, už zcela evidentní není, ale zdá se, že on v ofsajdovém postavení nebyl.

Video placeholder
Byl, nebo nebyl? Sudí Ratajová se opět nachomýtla k podivnému ofsajdu • iSport.cz

V tom případě by Ratajová nejspíš musela odmávat zapojení do hry v podání Mičoly, který mohl lehce bránit v rozběhu jednomu z vracejících se obránců. Nicméně verdikt by to byl poněkud diskutabilní. Praporek asistentky byl každopádně nahoře, takže gól neplatil.

Baníkovci se durdili, po utkání však už sporný moment příliš neřešili. „Z mého pohledu z lavičky to vypadalo jako regulérní gól, ale až si prohlédnu video, budu moudřejší,“ řekl pro iSport.cz kouč Vlastimil Petržela.

Lucie Ratajová si možná v tu chvíli vzpomněla na svůj verdikt ze zápasu Brno - Sparta. Tehdy praporek v nastaveném čase zůstal dole, i když naopak o ofsajd šlo a Zbrojovka tak vyrovnala za hranicí pravidel. Sparťané Lukáš Vácha a Tomáš Koubek asistentku za tuhle chybu poslali ke sporáku, komise rozhodčích Ratajové dala za prohřešek čtyřzápasovou stopku. A po ní hned přišla takováto ošemetná situace…

Video placeholder
Brno - Sparta: Je vyrovnáno – Hyčka dal po rohovém kopu gól z ofsajdu, Královec ho uznal • iSport TV

Začít diskuzi

Doporučujeme

Všechny příspěvky z Isport.cz máte již zobrazené.
Vyberte si z nabídky nebo pokračujte na další články z jiných titulů.

Články z jiných titulů