Jihlava po pádu do druhé ligy obmění nejen kádr, ale i vizáž. Předposlední klub uplynulého ročníku HET ligy se rozhodl představit nové logo. Dobře známý znak se žlutomodrým míčem končí.
"Přestože se vedení klubu v uplynulých osmi letech hned několikrát zabývalo redesignem loga, tak zásadní impuls k tomuto kroku nastal až v letošním roce. Rozhodli jsme se logo modernizovat, dát mu dospělou tvář a zatraktivnit jej z hlediska jeho aplikace na suvenýry a grafiku," potvrdil jihlavským stránkám ředitel klubu Jan Staněk.
Na novém znaku Vysočina spolupracovala s Tadeášem Halatou, studentem grafické školy. Logu má dominovat jednoduché označení FCV a tradiční klubová barva, modrá, která je také barvou Kraje Vysočina. Ozubené kolo má připomínat strojírenské zázemí, V pak symbolizuje jihlavskou věž Brány Matky Boží. Spojuje tak aspekty z z loga Vysočiny i někdejšího Spartaku Jihlava.
"V rámci prezentace klubu jsme chtěli přijít s něčím novým a zajímavým. S výsledkem jsme velmi spokojeni a doufáme, že stejně budou modernizované logo vnímat i naši fanoušci. Těšíme se na reakce spojené s prezentací nových klubových suvenýrů," doplnil klubový šéf Jan Staněk.
