ČTK, iSport.cz
La Liga
Začít diskusi (0)

Novým hlavním sponzorem fotbalové Barcelony bude následující čtyři sezony švédská hudební streamovací služba Spotify. Název společnosti bude nově na dresech mužského i ženského týmu a stadion se přejmenuje na Spotify Camp Nou. Katalánský velkoklub to uvedl na svém webu.

Dohoda bude platit od 1. července a začátku sezony 2022/23. Finanční podmínky smlouvy nebyly zveřejněny, agentura Reuters ale s odkazem na informace katalánského rádia RAC1 píše o částce 280 milionů eur (asi sedm miliard korun).

„Spojení se Spotify je dalším krokem na začátku nové éry, kterou jsme v Barce odstartovali. Znovu budeme blíž fanouškům a umožní nám to oslovit další příznivce po celém světě,“ uvedl prezident klubu Joan Laporta s tím, že aktuálně třetí tým španělské ligy chce i díky novému partnerství výrazněji spolupracovat s umělci z hudební sféry.

Barcelona se potýká s velkými finančními problémy, její dluhy přesahují miliardu eur. V létě se kvůli tomu musela smířit i s odchodem největší hvězdy Lionela Messiho. I proto Katalánci poprvé v historii přistoupili na přejmenování stadionu s názvem hlavního sponzora.

#TýmZVRPSkóreB
1Real38268486
2Barcelona382110773
3Atlético38218971
4Sevilla381816470
5Real Betis381981165
6Real Sociedad3817111062
7Villarreal3816111159
8Bilbao3814131155
9Valencia3811151248
10CA Osasuna3812111547
11Celta Vigo3812101646
12Vallecano381191842
13Elche 381191842
14Espanyol3810121642
15Getafe388151539
16Mallorca381091939
17Cádiz388151539
18Granada388141638
19Levante388111935
20D. Alavés38872331
  • Liga mistrů
  • Evropská liga
  • Konferenční liga
  • Sestup
Začít diskuzi

Doporučujeme

Načíst další články

Články z jiných titulů