Hokejová repre přišla o účty na sítích. Částka byla nereálná, zní ze svazu

Video placeholder
POHLED: Priske a Jalonen mají leccos společného. Jedna věc tu po nich musí zůstat
Podobně jako v roce 2015 se i nyní čeká velký zájem fanoušků o lístky na domácí mistrovství světa v hokeji
Šéf svazu ledního hokeje Alois Hadamczik zjišťuje čas
Šéf českého hokeje Alois Hadamczik
Čeští hokejisté smutní po vyřazení ve čtvrtfinále mistrovství světa
Snajpr hokejové reprezentace Dominik Kubalík se snaží vstřebat brzký konec Čechů na šampionátu
Český střelec Dominik Kubalík smutní po vyřazení na turnaji
Čeští hokejisté se loučí s mistrovstvím světa ve čtvrtfinále
26
Fotogalerie
iSport.cz, rou, ČTK
Reprezentace
Vstoupit do diskuse (2)

Chtěli jste se podívat na oblíbený twitterový účet hokejové reprezentace? Tento účet neexistuje, hlásila chvíli sociální síť, pak se zde objevil účet Richard 'Wagi' Wagner. A nyní ho ovládá hokejový klub z Havlíčkova Brodu. Vše je důsledkem končící spolupráce Českého hokeje s marketingovou společností BPA. Ta účty založila a spravovala a teď vyslala do světa strohé prohlášení, že svaz neakceptoval žádnou z jejích nabídek, třeba možnost pronájmu. Vedení Českého hokeje tak bude „pokračovat svou vlastní cestou“. Tedy od úplné nuly. Jen na Twitteru měl přitom @narodnitym 103 tisíc sledujících, na dalších kanálech ještě mnohem víc...

Společnost BPA sport marketing byla partnerem svazu téměř 15 let, ke konci června tahle spolupráce ale končí. A s ní i populární účty hokejové reprezentace na sociálních sítích.

BPA v prohlášení na svých stránkách uvádí, že v uplynulých měsících nabízela svazu různé varianty „budoucího provozování a správy účtů @narodnitym na Facebooku, Instagramu, Twitteru a TikToku s cílem zajistit kontinuitu dlouhodobé kvalitní práce při tvorbě obsahu na uvedených účtech“.

„Součástí našich nabídek byly jak možnosti spojené s trvalým autonomním užíváním účtů, tak i s pronájmem a pomocí se správou,“ tvrdí BPA. Její nabídky se však vedení Českého hokeje rozhodlo neakceptovat. „Českému hokeji přejeme hodně štěstí a úspěchu při budování vlastní komunikace,“ dodal dlouholetý marketingový partner.

Podle generálního sekretáře ČSLH Jana Černého byla důvodem vysoká cena. „BPA nám účty nabídla za naprosto astronomickou částku. Nereálnou na český trh i na jejich sledovanost,“ řekl.

„I kdyby částka byla šestinásobně menší, než nám nabídli, tak jsme za tuto částku schopni vybudovat skvělé sociální sítě s daleko větší sledovaností a větším dosahem. A mnohem lepší,“ přidal.

Účty známé jako Česká hokejová reprezentace se tak přejmenují a změní i své zaměření, ten twitterový už zmizel a „převzal“ ho Richard 'Wagi' Wagner, florbalový redaktor a komentátor. Po něm se ovšem pod označením @narodnitym objevil na síti hokejový klub z Havlíčkova Brodu, který zde přidává i ironické příspěvky s narážkami na reprezentační dění.

V součtu každopádně svaz přijde rok před domácím MS o 675 tisíc sledujících.

Vstoupit do diskuze (2)

Doporučujeme

Načíst další články

Články z jiných titulů