Ledecká ulovila sponzory: bude mít svou Barbie a hodinky jako Nadal

Ester Ledecká na tiskové konferenci před zahájením sezony
2
Fotogalerie
nit
Zimní sporty
Začít diskusi (0)

Dvě zlata z korejské olympiády se sněhové obojživelníci Ester Ledecké povedlo udat na marketingovém trhu, kde si splnila své dětské sny. Propagovat bude například čokoládu Milka, luxusní hodinky Richard Mille a bude mít také svoji vlastní panenku Barbie.

„Po dvou olympijských zlatech Ester jsme usilovně pracovali na tom, abychom tento úspěch zhodnotili i po marketingové stránce, což se nám podařilo. Mám radost, že kromě prodloužení spolupráce s většinou stávajících partnerů Ester můžeme oznámit také uzavření smluv s globálními značkami jako je Milka a Richard Mille,“ uvedl David Trávníček, šéf agentury Sport Invest, která se od olympiády snažila zlaté úspěchy STR zobchodovat.

„Hned po olympiádě jsem říkal, že s těmito náboji dokážeme pro Ester sehnat velmi zajímavé partnery, což se potvrdilo. S novými smlouvami má veškeré podmínky, aby mohla dál sportovně růst a zopakovat něco podobného, co se jí povedlo v Koreji.

Ledecké se tak plní dětský sen. Odmalička miluje čokoládu a o angažmá se značkou, kterou zosobňuje slavná fialová kráva, si říkala už dlouho dopředu.

„Kéž by to byla Milka, ale tu nemají,“ smála se například pár desítek minut po svém zlatém Super G v Koreji, když dostala jako svačinu po maratonu rozhovorů čokoládový snack.

Video placeholder
Ledecká dostala vlastní Barbie, růžovou ale nemusí. Proč neposlouchá trenéra? • iSport TV

Dnes u sochy fialové krávy převzala jako dárek pětikilovou čokoládu. „To jsou chvíle, kdy se mi plní sny,“ radovala se Ledecká. „Že čokoládu miluju, to už snad ani nemusím znovu opakovat. Za mě je Milka sponzor, jakého jsem si prostě přála,“ říká Ledecká.

Ledecká prodloužila smlouvy se svými stávajícími sponzory, mezi něž patří například Coca Cola. Nově bude také propagovat hodinky švýcarské značky Richard Mille a zařadí se tak k ambasadorům značky, ke kterým patří například tenista Rafael Nadal a pilot formule 1 Fernando Alonso.

„Tato značka se hodně angažuje v automobilových sportech, pohybuje se kolem  formule 1, ale příběh Ester její zástupce natolik oslovil, že jsem se domluvili na spolupráci,“ vysvětlil Trávníček.

Ledecká se také stala součástí projektu „Dream Gap“, což je celosvětová iniciativa značky Barbie na podporu šikovných dívek. Ledecká tak má vlastní panenku Barbie, stejěn jako Ashley Grahamová, modelka větších velikostí, Patty Jenkinsová, první žena točící filmy s rozpočtem více jak 200 milionu dolarů, nebo Sara Gamaová, italská fotbalistka.

Na podobě panenky spolupracoval Ledecké bratr Jonáš. Barbie STR má na sobě závodní kombinézu, brýle a má dokonce i malé snowboardové prkno.

„Zaplaťpánbůh nebude růžová,“ směje se Ledecká. „Já růžovou nemusím, ačkoli jsem si odmala s Barbie hrála. Vliv staršího bráchy to přetáhl na stranu superhrdinů. Teď jsme dva světy dali dohromady.“

Video placeholder
Ledecká o reprezentační smlouvě a plánech před sezonou. Proč nepřijde na Hrad? • iSport TV

Video placeholder
Ledecká o reprezentační smlouvě a plánech před sezonou. Proč nepřijde na Hrad? • iSport TV
Začít diskuzi

Doporučujeme

Články z jiných titulů