28. května 2014 • 12:00

Jdeme za fanoušky, do fotbalu potečou desítky milionů, slíbil manažer

Autor: iSport.cz
Vstoupit do diskuse
0
TOP VIDEA
SESTŘIH: Toronto - Boston 2:4. Bruins znovu vedou, Pastrňák asistoval
Lokvenc: Chemie Kuchty a Birmančeviče je úžasná! Chorý není zákeřňák
VŠECHNA VIDEA ZDE

Český fotbal hlásí převratnou novinku. Nejvyšší soutěž mění generálního sponzora, když své místo opouští značka Gambrinus. Co ji k tomu vedlo a jaká je vize do budoucna? „U fotbalu dál zůstáváme, jen se chceme zaměřit přímo na fotbalové fanoušky a to nejen na úrovni ligy, ale chceme jít za ním i do regionů,“ říká Miroslav Peichl, marketingový manažer zmíněné značky.



Proč ustupujete z pozice generálního sponzora ligy?
„Změna pozice z generálního na hlavního partnera ligy vychází z naší strategie podpory fotbalu, kde se chceme více zaměřit přímo na fotbalové fanoušky a to nejen na úrovni ligy, ale chceme jít za fanoušky i do regionů. Jde nám také o spojení piva s fotbalem, kdekoliv se fotbalu fandí, ať už je to na stadionech, nebo přímo v hospodách a restauracích. U fotbalu zůstáváme dál velmi silně přítomni, měníme pouze strukturu investic.“

Nakolik bude v nové pozici jiný váš vliv na ligu?
„Zůstáváme silným partnerem ligy i národního týmu. Náš vliv na český fotbal zůstává z pozice hlavního partnera velmi významný a i nadále zůstáváme exkluzivním pivním partnerem jak na stadionech, tak i mimo ně. Kromě našeho zapojení do ligy to nyní zaznamenají ještě více i samotní fanoušci, pro které chystáme řadu nových akcí.“

Budete podporovat i fotbal v nižších soutěžích?
„Budeme i nadále pokračovat v projektu „Gambrinus Kopeme za fotbal“, ve kterém jde o podporu týmů z nižších soutěží. Tenhle projekt, který odstartoval už v roce 2010, dává - vedle materiální podpory pro týmy od nejnižších soutěží po okresní přebor - klubům možnost okusit fotbalovou atmosféru nejvyšší soutěže, například si zatrénovat s profesionály, nebo změřit síly přímo na trávníku s A týmy Sparty, Slavie a jiných prvoligových klubů. V současnosti je do projektu zapojeno téměř 300 týmů ve více než 30 regionech.“

Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo?
„Vycházíme z toho, že Češi, pivo a fotbal prostě patří k sobě. Fotbal je nejsledovanějším a nejhranějším sportem v České republice. Fotbalová hřiště naleznete v každém městě, městečku i vesnici. Stejně tak hospody, kam lidé chodí za pivem, zábavou a fanděním. A právě tímto směrem se chceme nově ještě více orientovat v rámci našich chystaných aktivit.“

Jsou ve hře i další projekty mimo profesionální fotbal?
„Ano, nově se zaměříme ještě více na akce pro fotbalové fanoušky v jednotlivých regionech a spojení piva s fotbalovými zážitky přímo v hospodách a restauracích. Naši pozornost zaměříme na již rozběhnuté velmi oblíbené aktivity, jako je Gambrinus Fanliga. Český fanoušek se může taky těšit na nové fotbalové hospody, v nichž budou během přenosů zápasů probíhat různé akce a soutěže, včetně piva Gambrinus za výhodnější cenu ve vybrané fotbalové dny.“

Co mělo největší vliv na vaše současné rozhodnutí ohledně nejvyšší soutěže?
„Gambrinus je partnerem české kopané a v podpoře bude pokračovat. U fotbalu jsme 16 let, s fotbalem jsme srostli, patří k nám a my k němu. Zároveň jsme si vědomi, že bez naší podpory a podpory dalších partnerů se nemůže český fotbal dále rozvíjet. Nová pozice nám navíc umožní posílit aktivity pro fanoušky, kteří jsou u nás na prvním místě.“

Hrály roli i negativní věci z poslední doby, nebo jde o dlouhodobější úvahy přijmout jinou roli?
„Při našem rozhodnutí jsme zvážili všechny aspekty, které s dnešním fotbalem souvisí. My fotbalem hodně žijeme a záleží nám na tom, aby se dlouhodobě vyvíjel správným směrem a přinášel radost fotbalovým fanouškům, pro které se hraje.“

Kdy přesně jste rozhodli pro změnu formy partnerství a směřování investic do českého fotbalu?
„Nová strategie vznikala dlouhou dobu a nejedná se rozhodně o žádný unáhlený krok. Dění pečlivě sledujeme po celou dobu našeho partnerství a jasně jsme dospěli k tomu, že fotbal se hraje pro fanoušky a ten je tak pro nás na prvním místě. Chceme více investovat do fanoušků a do piva než do samotného názvu ligy, a proto jsme se rozhodli změnit naše postavení v rámci partnerské struktury FAČR.“

Lze prozradit výši dosavadních investic a těch, které jsou plánovány do budoucna?
„K tomu můžu prozradit, že výše plnění se změnila, ale konkrétní částka je předmětem smlouvy a obě strany se dohodly, že tento údaj nebude zveřejněn. Rozsah celkových investic do fotbalu však zůstává v řádech desítek milionů. Část prostředků však nově půjde přímo do aktivit pro fanoušky.“

Vítězslav Lavička se v rámci projektu Kopeme za fotbal zúčastnil akce v Poklicích
Vítězslav Lavička se v rámci projektu Kopeme za fotbal zúčastnil akce v Poklicích

Vstoupit do diskuse
0

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku

Play off - pavouk Čtvrtfinále Semifinále Finále Program a výsledky Soupisky Střelci Systém turnaje Stadiony a města Vstupenky Fantasy k MS Informace

Mistrovství světa ve fotbale 2018 se hrálo od 14. června do 15. července 2018 v Rusku. Závěrečný turnaj, na který fanoušci čekají vždy čtyři roky, hostilo 11 ruských měst a 12 stadionů, finále v Moskvě na stadionu Lužniki vyhráli Francouzi nad Chorvatskem 4:2.

Finále
Francie - Chorvatsko 4:2

Zápas o třetí místo
Belgie - Anglie 2:0

Semifinále
Francie - Belgie 1:0
 * Anglie - Chorvatsko 1:2 v prodl. 

Čtvrtfinále
Urugay - Francie 0:2 
* Brazílie - Belgie 1:2
Švédsko - Anglie 0:2 Rusko - Chorvatsko 2:2, 3:4 na penalty

Články odjinud