Další změna image na fotbalové scéně. Nedávno velkou proměnu řešilo tuzemsko, když s novou identitou vyrukovala Sparta. Tentokrát se k modernizaci vizualizací, ale i loga odhodlal italský gigant Inter Milán. Až lišáckým způsobem využil iniciály IM, které čte jako anglické spojení I am, tedy Já jsem, jež se stalo symbolem inovace. Vídat v novém budeme Inter od sezony 2021/2022.
Změna identity Interu Milán měla jasný cíl. „Chceme se otevřít publiku, které je více digitální a citlivé na estetiku, zasáhnout různé věkové skupiny a prosadit se jako ikona sportu a kultury. Cílem je zajistit, aby naše značka byla relevantní a rozpoznatelná i mimo naši fanouškovskou základnu a umožnila mladšímu a mezinárodnímu publiku identifikovat se s hodnotami inkluze, stylu a inovace, které charakterizují Inter od jeho založení,“ oznámil italský celek.
Nové logo má být moderní reinterpretací historického symbolu klubu v efektivnější a minimalističtější podobě. Důraz je v něm kladen na písmena I a M, která zůstala z původního designu Giorgia Muggianiho. Ta jsou orámována soustřednými kruhy podle tradice Nerazzurri.
Jak už tomu při podobných změnách bývá, ne každému se klub zavděčí. Řada fotbalových nadšenců poukazuje ve spojitosti s novým znakem zejména na podobnost s logem, jaké používá bývalý hráč Interu Mauro Icardi.