Je to jako epidemie. Fotbalisté Bayernu Mnichov mají problémy s tím, jak se správně obléct. Už poněkolikáté si od začátku přípravy na sobě nechali oblečení od firmy Nike, ačkoliv jedním z hlavních klubových sponzorů a menšinovým akcionářem je další Adidas. Po letních posilách Mariu Götzem a Janu Kirchhoffovi se tentokrát provinil útočník Mario Gomez.
Po začátku přípravy vyrazil Bayern Mnichov na soustředění do italského Trentina. Ani tam si neuhlídali fotbalisté posledního vítěze Ligy mistrů správnou „oblekovou kázeň“. Když přijížděli na jeden z tréninků, vystoupil z autobusu útočník Mario Gomez s kšiltovkou, na níž zářilo logo Nike.
Oficiální reakce Adidasu ještě nebyla známá. Za incident z představením Götzeho se už představitelé klubu omluvili s tím, že šlo o „přehlédnutí“. Jak bude jeden ze světových gigantů ve výrobě sportovního oblečení, který před 11 lety koupil zhruba 10 procent akcií bavorského velkoklubu za 2 miliardy korun, reagovat tentokrát? Funkcionáři Bayernu mají před sebou další horké chvilky.