Nejen jak proniknout do finále Ligy mistrů a stát se italským fotbalovým šampionem, ale také jak využít obrovský potenciál popularity k byznysu, to všechno předávali manažeři slavného italského klubu Juventus Turín na akci s názvem Football Avenue, která se konala 11. - 12. června v Turíně. Pozvánku obdržel i Petr Studénka, obchodně-marketingový ředitel Dukly Praha.
V Turíně se sešla skutečně vybraná společnost, zástupci klubů zvučných jmen a slavných historií: Juventus Turín, FC Valencia, Sampdoria Janov, Olympique Marseile, Udinese Calcio, FC Torino...
Dukla Praha byla prvním českým klubem, jenž byl na tuto tradiční akci pozván. „Bylo pro mě velkou ctí,“ řekl Studénka. Společně s ním se akce zúčastnil i s předsedou Klubu přátel Josefa Masopusta Jiří Hora.
„S potěšením jsme zjistili, že Dukla Praha a především Josef Masopust zůstávají v Evropě i po dlouhém časovém odstupu velikými pojmy,“ upozornil na odkaz Zlatého míče nejlepšího fotbalisty Evropy 1962.
„Mám upřímnou radost, že se Dukla Praha pomalu, krok za krokem, vrací do evropského fotbalového podvědomí, k čemuž jistě přispělo i toto vzácné setkání,“ dodal Studénka.
Propojení Dukly Praha a Juventusu Turín tím však nekončí, nadále ho prodlužuje Pavel Nedvěd , jenž oblékal dresy obou.
Setkání nesloužilo jen k plácání se po zádech, co kluby v minulosti dokázaly. „Mluvilo se hodně o práci s fanoušky, propojování sociálních sítí,“ odhaluje Studénka obsah. A hlavně pomohlo k navázání cenných kontaktů.
„Například hodně jsem si porozuměl s obchodním ředitelem francouzského klubu Olympique Marseille Jeremy Minucellym,“ prozradil Studénka. Vzájemná spolupráce může mít v budoucnosti dosti pestrou podobu.