15. června 2015 • 14:45

Na Duklu ve světě nezapomínají. Juventus ji učil fotbalový byznys

Autor:
Petr Studénka z Dukly (vlevo) a předseda Klubu přátel Josefa Masopusta Jiří Hora na akci s názvem Football Avenue
TOP VIDEA
Málaga - Granada: Famózní Ochoa! Hostující gólman předvedl úžasný zákrok Málaga - Granada: Famózní Ochoa! Hostující gólman předvedl úžasný zákrok
VŠECHNA VIDEA ZDE

Nejen jak proniknout do finále Ligy mistrů a stát se italským fotbalovým šampionem, ale také jak využít obrovský potenciál popularity k byznysu, to všechno předávali manažeři slavného italského klubu Juventus Turín na akci s názvem Football Avenue, která se konala 11. - 12. června v Turíně. Pozvánku obdržel i Petr Studénka, obchodně-marketingový ředitel Dukly Praha.



V Turíně se sešla skutečně vybraná společnost, zástupci klubů zvučných jmen a slavných historií: Juventus Turín, FC Valencia, Sampdoria Janov, Olympique Marseile, Udinese Calcio, FC Torino...

Petr Studénka s obchodním ředitelem Olympique Marseille Jeremy MinucellimPetr Studénka s obchodním ředitelem Olympique Marseille Jeremy Minucellim

Dukla Praha byla prvním českým klubem, jenž byl na tuto tradiční akci pozván. „Bylo pro mě velkou ctí,“ řekl Studénka. Společně s ním se akce zúčastnil i s předsedou Klubu přátel Josefa Masopusta Jiří Hora.

„S potěšením jsme zjistili, že Dukla Praha a především Josef Masopust zůstávají v Evropě i po dlouhém časovém odstupu velikými pojmy,“ upozornil na odkaz Zlatého míče nejlepšího fotbalisty Evropy 1962.

„Mám upřímnou radost, že se Dukla Praha pomalu, krok za krokem, vrací do evropského fotbalového podvědomí, k čemuž jistě přispělo i toto vzácné setkání,“ dodal Studénka. 

Propojení Dukly Praha a Juventusu Turín tím však nekončí, nadále ho prodlužuje Pavel Nedvěd, jenž oblékal dresy obou. 

Setkání nesloužilo jen k plácání se po zádech, co kluby v minulosti dokázaly. „Mluvilo se hodně o práci s fanoušky, propojování sociálních sítí,“ odhaluje Studénka obsah. A hlavně pomohlo k navázání cenných kontaktů.

„Například hodně jsem si porozuměl s obchodním ředitelem francouzského klubu Olympique Marseille Jeremy Minucellym,“ prozradil Studénka. Vzájemná spolupráce může mít v budoucnosti dosti pestrou podobu.