1. června 2017 • 00:00

Jedna z fotbalových ikon bude trénovat český tým!

Prezentace klienta
Video se připravuje ...
TOP VIDEA
Zábranský? Zbrojovku řídit nebude, fotbal jde mimo něj, Kometa je srdcovka
Zimák: Vrána přiletěl nečekaně. Proč by MS mělo klapnout?
VŠECHNA VIDEA ZDE

Jaké jméno vás napadne, pokud se vás někdo zeptá na největší ikonu světového fotbalu? Bude to jednoznačně Pelé! Brazilská hvězda se spojila se značkou Snickers a v rámci nové kampaně „Hraj jako Pelé“ se s touto ikonou budete nejen moct setkat, ale také si pod jejím dohledem zatrénovat na fotbalovém stadionu v Barceloně. Co pro to musíte udělat?



Foto komerční sdělení, fotbal
Stačí nahrát video či fotku na téma nejlepší fotbalový trik ve stylu Pelého na www.snickers.cz. Soutěž běží do 18. 6., tak už na nic nečekejte a předveďte svůj fotbalový um!

"Jsem moc rád, že mohu spolupracovat se Snickers a stát se součástí tak speciální události, již značka přináší svým příznivcům. Svět fotbalu mi dal strašně moc, a tak vítám tuhle mimořádnou příležitost, skrze níž se mohu odvděčit. Těším se na výherce soutěže, kterým rád přiblížím, jak fotbal hrát i vyhrávat jako já," vzkazuje všem fotbalovým nadšencům Pelé.

Co pro Čechy znamená fotbal? Koho považují za jeho ikony? Podívejte se na video!

U příležitosti kampaně byla uvedena speciální limitovaná kolekce produktů v podobě balení obsahujícího čtyři kusy tyčinek Snickers se samolepkami pod obalem. Vůbec poprvé na českém trhu budou navíc na obalu proslulých čokoládovo-karamelových tyčinek s arašídy vytištěna místo typického loga Snickers tematická hesla – Pelé, Gól, Legenda a Kopačky.„Značka Snickers se dlouhodobě propojuje se sportem a kampaň s nejlepším fotbalistou všech dob je další úrovní těchto aktivit. Soutěž ‚Hraj jako Pelé' nabízí šanci vyhrát neopakovatelný zážitek, trénink s králem fotbalu, a získat od něj třeba i pár tipů, jak se stát fotbalovou legendou," doplňuje brand manažer značky Snickers pro střední Evropu Radovan Veselý. Fantazii se meze nekladou a váhat nemusí ani ti, kteří svoje schopnosti na hřišti nepovažují za perfektní. „Cení se nápad, nadšení i týmový duch. Cílem této kampaně značky Snickers je také vzdát hold výjimečné fotbalové legendě i fotbalu jako sportu pro každého,“ uzavírá Veselý.

Kdo se může zapojit do soutěže? Šanci o výhru mají například tříčlenné týmy, které prokážou svůj smysl pro týmovou hru, kreativitu a nápaditost na triky, které jsou pro Pelého typické.

Co je potřeba udělat? Je to jednoduché. Soutěžící musí na video či fotografii zachytit fotbalový trik, do kterého kreativně zapojí tyčinky Snickers. Svůj výtvor potom registrovat na www.snickers.cz.

Jaké je trvání soutěže? Do soutěže je možné se zapojit do 18.6.

Co získá vítězný tým? Vítězová se v termínu 1. – 3. 9. 2017 díky Snickers vypraví na „all inclusive“ cestu do Barcelony společně s dalšími vítězi soutěže z celé Evropy, jejímž vrcholem je setkání se samotným Pelém na Olympijském stadionu.

Kompletní soutěžní mechanika a pravidla k dispozici na www.snickers.cz.

Články odjinud


Články odjinud