10. října 2008 • 13:30

Drahé lístky odpudily fanoušky

Autor: Miroslav Grossmann
TOP VIDEA
Speciál o Slovácku. Co kouč a kádr? Svědík do Baníku či Plzně? Posunul se, říká Nguyen
SESTŘIH: NY Islanders - Carolina 2:3. Nečas asistencí přiblížil Hurricanes k postupu
VŠECHNA VIDEA ZDE

Nabité arény a parádní atmosféra. To bylo první kolo nově zrozené Ligy mistrů. Až na jednu výjimku. Byla jí Slavia. Do obrovské O2 Areny přišlo ostudných 4108 diváků.



Hlavní důvod? Cena vstupenek. Stály 350 až 700 korun. Byl to tristní pohled, když nablýskaná soutěž zažívala českou premiéru před prázdnými tribunami. Jen kotel za brankou Slavie byl zaplněný. Členové fanklubu si tam mohli koupit lístky za pouhou stovku.

„Cena vstupenek byla určitě naše velká chyba. Byly hodně drahé a návštěva tomu odpovídala,“ přiznává Vladimír Růžička, trenér a generální manažer Slavie.

Spokojený by byl, kdyby přišlo aspoň sedm nebo osm tisíc diváků.
Tolik dorazilo v Ufě na České Budějovice. Jenže tam klub nasadil jiné ceny. 100 rublů, tedy 70 korun. Na druhou stranu, třeba v Berlíně přitáhl fanoušky zápas Eisbärenu s finským Kärpätem Oulu i za 40 eur (1000 korun).

V Českých Budějovicích, kam Liga mistrů zavítá za dva týdny, stojí lístky na Ufu 480 korun a na Slovan Bratislava 320 korun.

„Spokojenost není, když přišlo takhle málo lidí, ale je strašně brzy na hodnocení, proč se tak stalo. V pondělí je dozorčí rada klubu, kde se to bude řešit,“ říká Jan Kratochvíl, marketingový manažer klubu.


Snížení ceny vstupenek na příští zápas s Curychem nevyloučil, sešlo se však podle něj víc faktorů, které návštěvu ovlivnily. „Hráli jsme pár dní po NHL a navíc nás teď čekají tři domácí extraligové zápasy po sobě. Lidi si vybírají a nemůžou chodit na všechno. Navíc byl zápas v televizi,“ uvedl Kratochvíl.

Aktuální zápasy
Články odjinud


Články odjinud