Fotbalová Viktoria Plzeň představila pro své fanoušky zajímavou novinku. Permanenkta pro sezonu 2018/2019 nebude platit jen jako vstupenka na zápas, ale její majitelé s ní například zaplatí dopravu na utkání a zpět v MHD, občerstvení na stadionu a přinese i řadu dalších výhod.
Viktoria Plzeň už spustila prodej permanentek na sezonu 2018/2019, od 10. dubna si je můžou pořizovat současní permanentkáři, kteří mají při nákupu přednost. Můžou si vybrat z varianty jen pro základní část, případně zakoupit kompletní verzi včetně nadstavbové části, která se v lize rozběhne se zavedením nového hracího systému.
Permanentka pro nadcházející ročník bude sloužit zároveň jako tzv. nepersonifikovaná elektronická peněženka Plzeňské karty, kterou obyvatelé Plzně používají jako jízdenku v MHD a má další funkce. V rámci celé ČR jde o zcela ojedinělý projekt, který zapadá do celkového konceptu Smart City Plzeň.
„Jde o unikátní propojení služeb, které fanouškovi zjednoduší a zpříjemní komfort celého zápasového dne. Pomocí jediné karty, permanentky, bude možné ve vozech MHD a u všech dopravců akceptujících elektronické peníze Plzeňské karty zaplatit jízdenku cestou do Doosan Areny i ze zápasu," vysvětlil na klubových stránkách tiskový mluvčí klubu Václav Hanzlík. "Permanentkou bude možné hradit i parkovné ve městě včetně parkovacích domů, nákup ve Viktoria shopu a dokonce i občerstvení u stánků na stadionu,“ představil výhody nové permanentky.
S permanentkou budou moct návštěvníci utkání například zaplatit lístek tomu, kdo nemá permanentku a chtějí ho vzít na zápas, zakoupit občerstvení u stánků, jízdenku v MHD či parkovné v nedalekém parkovacím domě.
"Stejně jako se snažíme vylepšovat a posilovat náš tým, je zapotřebí i neustále zlepšovat a posouvat komfort pro fanoušky v Doosan Areně. Jsem rád, že se po zavedení WIFI podařilo realizovat další velmi zajímavou službu. Je důležité, aby se u nás diváci bavili fotbalem a zároveň o ně bylo dobře postaráno ve všech směrech," uvedl generální manažer klubu Adolf Šádek.